Translate

الخميس، يوليو 12، 2007

.:: البداية ::.

مش عارف أقوللكم أي حاجة خالص ..
إيه الهبل اللي بقولو دة ..
ياللا مش مهم
المهم بقى إني كنت قاعد مع نفسي شوية وحضرني موقف جامد قوي .. آل إيه فكرت أعمل مدونة
طبعا الفكرة منتشرة وفيه كتير من أصحابي عاملين مدونات أصلاً وأنا إنتقدتهم ساعتها
ولكن فوجئت في النهاية إني ركبت الموجة وسايرت الجو وقولت أكتب
ولما فكرت أكتب .. قولت طيب هكتب إيه .. ؟؟
لقيت ان أصحابي اللي كتبو مدونات دول مش بيكتبو مقالات أدبية مثلا وإنما لقيتهم

بيكتبو مواقف حصلت معاهم .. حواديت يعني …
إحترت .. مبقتش عارف أعمل إيه ..
لسة لحد دلوقتي محتار .. بس لحد ما أوصل وأعرف أنا هكتب إيه أكيد مش هقف

حاطط إيدي على خدي
كل اللي هيخطر في بالي هكتبه .. بس يا رب ألاقي وقت
وعلى فكرة قصة ألاقي وقت دي مش بظهر فيها إني عمو المهم يعني بس القصة

وما فيها إني عندي محل وشغال فيه طول الوقت من أول اليوم لآخره وبخلص شغل

مهدود وأكيد بنام بعدها
بس أكيد إن شاء الله هلاقي وقت للكتابة
دي كانت البداية …
يا رب وفقنا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة