Translate

الاثنين، يونيو 29، 2009

وسط الضباب


إتكلمت في تدوينة سابقة عن أصعب إحساس وهو الحيرة
وشرحت انك لما تكون على مفترق الطرق وكل الطرق متساوية لأن طريقك اللي كنت عاوزه اتهد خلاص
وساعتها الحيرة قوية لأن كل الطرق متساوية

ويا إما تختار أي طريق وخلاص يا إما تفضل واقف مكانك إلى مالا نهاية
http://www.yakyblog.com/?p=44
دة كان أصعب إحساس بالنسبة لي وقتها
مكنتش عارف إني ممكت أحس بأصعب منه
بقالي كام يوم عايش في حالة إنهيار تام (ودي أقل كلمة أقدر أوصف بيها حالتي)
من تاني رجعت على مفترق الطرق
بس المرة دي بصورة أقوى من الأول
أقوى بمراحل
والسبب إن الطرق اللي انت على مفترقها دي كنت قبل كدة شايفها
إنما المرة دي لا
ضباب كتير قوي حوليك مخليك مش عارف تشوف أي حاجة
والكارثة إنك محتار من الأول وانت شايف .. بالك بقى انك محتار وكمان مش شايف
وعلى فكرة
الضباب دة اتضح انه موجود من زمان قوي بس أنا اللي كنت مغمض عيني ومش عاوز أشوفه
وأديني فتحت وشوفته
بس بعد فوات الأوان
فيه حاجات مش ينفع تتصلح غير انك ترجع بالزمن ومتعملهاش أساسا
فيه جروح مهما داوتها هتفضل مفتوحة ولو لمت هتسيب أثر كأنها لسة معمولة
بكرة  .. كلمة غامضة قوي
يا ترى بكرة شايلي إيه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة