Translate

السبت، يونيو 28، 2008

أجمل الحب



أهلاب وسهلب
وحشتونا يا رجالة .. فينكم من زمان
آل إيه .. شريط تامر الجديد نزل من كام يوم

كنت بسمع في الأغاني اللي فيه شوية فكان فيه أغنية بتقول
“وأجمل حاجة في حبي ليكي إنه إتاخد أفش”
أنا في الأول مأخدتش بالي هو بيقول إيه بس عديت
ولما سمعت الأغنية تاني مرضيتش أعديها المرة دي ورجعت الحتة دي تاني وسمعتها صح المرة دي
أنا يمكن علقت معايا علشان الجزء الأول من الجملة
أنا هشرح اللي فهمته من كلام الأغنية الأول
كلمة قفش دي يقصد بيها بسرعة وعلى غفلة
وبالتالي إنه لما حب البنت دي حبها من أول نظرة
اللي إستوقفني بقى إنه فكرني بحبي أنا
لما كنت دايماً بقول لحبيبتي “عارفة أجمل حاجة في حبي ليكي إيه ؟” .. فكانت تهز راسها : إيه ؟؟ .. كنت أقولها : إنه معرفلوش سبب .. تقولي يعني إيه ؟ أقولها : يعني مثلا واحد يحب واحدة علشان جميلة ساعتها لما جمالها يروح لأي سبب الحب هيروح معاه ولو حبها علشان غنية هيسيبها لو فلست … وهكذا .. علشان كدة أجمل حاجة في حبي ليكي إنه ملوش سبب .. علشان كدة هفضل أحبك لحد ما أموت
ودي كانت نظرية ليا إن أجمل الحب اللي من غير سبب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة