Translate

الثلاثاء، يونيو 10، 2008

التجربة الياكوزية



مش اللي في بالكم خالص على فكرة
عييييييييب .. إحنا مش في أوتوبيس يا كلااااااااااب
إمبارح كان آخر يوم في الإمتحانات .. يعني خلاص أخدت الأجازة

يا فرحتي
يا ريت كنا فضلنا في إمتحانات على طول
دلوقتي هنرجع للشغل والقرف والهم من جديد
بس هنعمل ايه ماهو لازم
أما قصة التجربة دي فالقصة كلها إن أهلي سافروا يغيرو جو ولأول مرة أقعد لوحدي لمدة 4 أيام
كانت تجربة بجد مثير جدا
أولا أنا كنت حابب إني أريح أعصابي شوية من الدوشة ودة حصل
ثانيا كنت بعتمد على نفسي في كل حاجة .. لو كلت بغسل المواعين .. لو شربت بملا الأزايز .. لو وسخت حاجة بنضفها بنفسي
ثالثاً كسرت حواجز كتييييييييييرة بيني وبين نفسي وقدرت أحط نفسي في إختبارات صعبة قوي ونفسي نجحت في 75% منها ودة بعتبره إنجاز غير متوقع
أينعم أنا مكنتش قاعد في البيت أصلا معظم الوقت بس كنت برتاح قوي في الشوية اللي بقعدهم مع نفسي
الإعتماد على النفس بجد حاجة عظيمة ومن ضمن شوية حاجات جميلة بتحسسك بقيمة نفسك
نصيحة لكل واحد يجرب إنه ينفرد بنفسه علشان يقومها ويهذبها ويخليها يعتمد عليها
أما لو كان خايف من اللي أنا كنت خايف منه قبل الموضوع دة يبقى خليه كدة على طول ومش هيعرف يغير نفسه أبداً
بالمناسبة
التدوينة دي أنا كتبتها وأنا نعسان جدا علشان كدة اللي هيقراها هيحس إنها مش مظبوطة
سامحوني أصلي تعبان جدا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة