Translate

الخميس، سبتمبر 20، 2007

يا رب أنا تعبان .. يا رب خدني

مش عارف أقول إيه .. ؟ مش عارف دة بيحصلي ليه ؟
طيب أنا عملت لدة كله إيه ؟
بردو مش عارف
تعبااااااااااااااااااااااان
مش لاقي كلمة أقولها
كل اللي بقيت عارفه إني خلاص معدش ليا مكان هنا
ولما كنت بقول كدة لحد يسألني : هنا فين ؟
أرد وأقول : في الدنيا
عاوز أموت
فعلا عاوز أموت
ولولا إن الإنتحار كفر كنت إنتحرت
ولولا فيه ناس علقتهم معايا في الحياة مكنتش هفكر في حل غير الموت
وطبعا مقصدش إني هموت نفسي .. أنا لسة فاضللي شوية عقل يمنعوني من كدة
بس اللي قادر أعرفه لحد دلوقتي إني خلاص على الحافة
يعني خبطة كمان وهنهار
يا إما هتجنن أو هموتأنا مش عارف أتكلم خالص دلوقتي
بس الدعاء اللي ليه مكان دلوقتي عندي هو ” اللهم أحيني إن كانت الحياة خير لي وأمتني إذا كان الموت خير لي ”
والدعاء دة قاله الرسول عليه الصلاة والسلام في حديث
(لا يتمنين أحدكم الموت من ضر أصابه فإن كان لا بد فاعلاً فليقل اللهم أحيني ما كانت الحياة خيراً لي وتوفني إذا كانت الوفاة خيراً لي) رواه البخاري ومسلم
وبقول كمان
يا رب أنا تعبااااااااااااااااااان ومليش في الدنيا غير رحمتك
ودي أغنية لتامر حسني من ألبوم الجنة في بيوتنا
ودة الرابط بتاع لأغنية للي حالته زي حالتي
لو حد هنا مهتم يبقى يدعيلي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة